Si progresívny PODNIKATEĽ či malý TÍM a rád by si SPOLUPRACOVAL s niekým,
kto má v DANIACH poriadny prehľad a vie aj čo-to UŠETRIŤ?
RIEŠIME POTREBY MALÝCH PODNIKATEĽOV PREVAŽNE Z PROSTREDIA ONLINE, MARKETINGU A INFORMAČNÝCH TECHNOLÓGIÍ
Máme poňatia, o tom, ČO robíme, sme ONLINE a vo vysvetľovaní a KOMUNIKÁCII sme excelentní
Áno, vyslovene “účtovníctvo” z celého tohto balíka zaberá tak 30%, preto výraz “účtovnícka firma” v našom poslaní nenájdete. Naša skúsenosť je taká, že malí podnikatelia vyhľadávajú, potrebujú a aj oceňujú skôr širší prehľad, riešenia ich problémov, komunikáciu vrátane vysvetlenia prípadných možností, ciest a rizík. Sme teda skôr hľadači, riešitelia a dobrodruhovia:)
Fyzicky sedíme v Košiciach, naši klienti sú však “rozlezení” od Prešova, Banskej Bystrice, Žiliny či Bratislavy až po Slovinsko či pláže v Thajsku. V dobe internetovej je totiž skutočne možné spolupracovať aj online (zvyšok doplní pošta či osobné návštevy), online spolupracujeme dokonca aj my v našom malom tíme, slobodu a flexibilitu si totiž ceníme. Pri práci používame cloud (DropBox aj Google Disk či SuperFaktúru), (čiastočne cloudové) softvéry spoločnosti Kros, Skype a samozrejme e-mail.
Máme vlastný punkový štýl, na druhej strane vieme, čo sú procesy, algoritmy, máme svoje “best practises” a samozrejme holdujeme aj pravidelnému vzdelávaniu. Máme oči otvorené a vo väčšine prípadov registrujeme, keď sa v slovenskom podnikateľskom prostredí čosi deje a mení (áno, to skoro každú chvíľu, preto “vo väčšine prípadov”) alebo čo nové môžu podnikatelia využiť vo svoj prospech.
Áno, mám záujem o spoluprácuS KÝM SPOLUPRACUJEME?
(a v problémoch ktorých podnikateľov sa teda vyznáme viac?)
S KÝM NIE?
(a koho teda radi odporučíme iným kvalitným kolegom?)
KOĽKO TO STOJÍ?
(ceny pre rok 2024, uvádzané bez DPH)
V danom roku “iba” zamestnanec v SR
50 – 100 EUR
V danom roku “iba” zamestnanec – v SR aj v zahraničí
70 – 150 EUR
SZČO s paušálnymi výdavkami a prípadnými inými príjmami (zamestnanec, prenájom) – ak máte v nejakej forme spracovanú agendu (napr. tabuľka)
od 150 EUR vrátane súvisiacich konzultácií, komunikácie a tipov na možné úspory
Eseročka – jednorazové spracovanie daňového priznania (bez celoročného spracovania účtovníctva)
neposkytujeme
Výšku mesačného paušálu si na začiatku spoluprácu stanovíme predbežnú na základe plánovaného objemu a zložitosti agendy. Neskôr ju však upravujeme – ak výraznejšie narastie počet spracovávaných dokladov alebo do agendy čosi pribudne. Zmenu ceny navrhujeme aj viackrát do roka a rovnako ju prehodnocujeme vždy aj koncom roka pre nový rok.
Máme jasné ZAMERANIE,
KNOW-HOW, procesy a tipy pre túto klientelu
a kvalitný SUPPORT.
Aby sme sa bližšie spoznali (alebo kým sa stretneme osobne), určite si stiahni
13 tipov, ako správne vystaviť faktúru
do SR či EÚ, za tovar či službu, zálohové, daňové či vyúčtovacie, dobropisy…
Zároveň Ti príde aj pár ďalších tipov o porovnaní živnosti a eseročky, možných daňových nákladoch, o tom, kedy a ako sa podnikateľa (ne) týka DPH či o automobile a pracovných “výletoch” v nákladoch.
Chránime Tvoje súkromie a nikdy nespamujeme (posielame len tipy a novinky o podnikaní či z našej kuchyne)
Libertax Consulting s.r.o.
Hollého 1523/3
040 01 Košice – mestská časť Staré mesto
IČO: 44121881
DIČ: 2022602417
Spoločnosť je zapísaná v oddieli Sro, vložka číslo: 21769/V v Obchodnom registri Okresného súdu Košice I
Bankové spojenie: FIO banka, č. ú.(EUR): 2800183510 / 8330 IBAN SK4783300000002800183510
e-mail: [email protected]
telefón (Peter Furmaník): 0908 992 787
Pozri aj:
ĽudskouRečou.sk (obsahový blog)
Eseročka ľudskou rečou (školenie pre majiteľov a konateľov malých eseročiek)
* Kamarátsky disclaimer: vieme, že podnikatelia by ocenili prehlásenie, že garantujeme dane, účtovníctvo či mzdy bez chýb. Áno, máme radi svoju prácu, makáme na sebe, vieme, v čom sme dobrí a v čom sa zlepšiť. No v slovenskom podnikateľskom prostredí – v tom mori zákonov, predpisov a usmernení, extrémne často sa meniacich, nejasných a nenapísaných pre modernú online dobu – si jednoducho nemôžeme byť nikdy na 100% istý, že máte celú svoju agendu “tip top”. Je “tip top” do veľkej miery a veríme, že úplne – hoci áno, občas sa odborný či iný “brept” jednoducho stane. Prijateľné riziko je súčasťou každého podnikateľského rozhodnutia či modelu – v rozsiahlom, zložitom a často nejasnej daňovej legislatíve v SR či EÚ špeciálne. S nejakými rizikami ohľadne možných sankcií za nezmyselné formálne prehrešky, nepochopenie určitéh pravidla či neuznanie prípadného daňového nákladu jednoducho počítame/počítajte (samozrejme, voči časti z nich sme poistení). Toľko:)